Wednesday, August 25, 2010

Coretan Hati.....


Dalam mencari diri.... terlalu banyak
yang perlu ku tempuhi....
Dugaan...Godaan... Cubaan....
Semuanya mengiringiku sepanjang perjalanku...
Ya ALLAH.... Kuatkanlah semangatku...
Agar aku dapat terus berjihad dijalanMU...
Di jalan yang diredhai olehMU...
Ya Allah...jadikanlah setiap langkah
perjalanan hidupku ini satu keberkatan...
yang mana aku boleh mengambil ibrah daripadanya...

Bawalah aku Ya Allah.....dalam menempuhi
hidup sebagai seorang mujahidah...
Aku adalah aku...
maka Ya ALLAh.....
peliharalah hatiku daripada nafsu-nafsu yang mensia-siakan...
Berikanlah aku kekuatan Ya ALLAH....
Sesungguhnya aku tahu...
KAU tidak akan membebani hambamu dgn apa yang mereka tak mapu....
Dengan keyakinan itulah aku masih kuat untuk terus berdiri dalam mencari keredhaanMU....



nukilan.....Nur Atiqah Azmi...

No comments:

Post a Comment